Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Gablota reklamowa VEGA Rama jedno- lub dwustronna aluminiowa o głębokości 150 mm, bez oświetlenia, wymiar h 1200 x 800 mm, h 1200 x 1600 mm, h 1600 x 1200 mm oraz h 1760 x 1210 mm (szt.)
Opis
GABLOTA REKLAMOWA VEGA Rama jedno- lub dwustronna aluminiowa o głębokości 150 mm,
bez oświetlenia. Narożniki zaokrąglone wykonane z odlewu aluminium.
Cena podstawowa prezentowana obok zdjęcia produktu dotyczy: gabloty jednostronnej wymiaru powierzchnia afiszowa : h 1200x800 mm
Prosimy o wybór odpowiedniej gabloty przez zaznaczenie w oknie: – wymiar Wybierz!
Drzwi otwierane do góry za pomocą podnośników, wymienne w przypadku zniszczeń bez potrzeby użycia dodatkowych narzędzi bądź zdejmowania gabloty.
Zawiasy scalone niezniszczalne. Oszklenie ze szkła bezpiecznego4 mm.
Dwa zamki bezpieczeństwa, dwa klucze. Uszczelnienie z elastomeru.
- Spód z blachy ocynkowanej ogniowo, polakierowanej na biało.
- Słupki stalowe O 114 z przylutowanymi zatyczkami.
Wykończenie
Malowane według naszej palety RAL (patrz strona 3).
Montaż
Bezpośredni montaż do podłoża.
Wymiary powierzchni zawieszania afiszy w mm |
Gablota jednostronna |
Gablota dwustronna |
h 1200 x 800 |
570000 |
570100 |
h 1200 x 1600 |
571000 |
571100 |
h 1600 x 1200 |
572000 |
572100 |
h 1760 x 1210 |
573000 |
573100 |
KOLORY i FARBY
Nasze kolory (wg systemu RAL): proponujemy 8 najbardziej popularnych kolorów w segmencie produktów Małej Architektury Miejskiej, a także dodatkowo kolor szary PROCITY®.
RAL
Wybór kolorów stworzonych przez RAL (Oganizację niemiecką)
Lakier
Farba poliuretanowa aplikowana pistoletem, gęstość ok. 30 µ i suszona w temperaturze 80° C.
Proszek Poliestrowy
Aplikacja poprzez rozpylenie proszku, a następnie suszenie w temperaturze 180°C - 200°C.
Gęstość produktu ok. 60 µ.
Ważne!
Warunki realizacji zamówienia i dostawy produktu:
Złożenie przez klienta zamówienia poprzez dodanie produktu do koszyka nie jest równoznaczne z kupnem produktu.
Sprzedawca traktuje to jako zamówienie wstępne.
Dopiero po obliczeniu kosztów dostawy i przyjęciu ich przez zamawiającego, sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia.